Reakcja24: Prawa konsumentów
Małgorzata Majeran-Kokott, GN |
Utworzono: 2021-04-09 06:05 | Zmodyfikowano: 2021-04-09 13:17
REAKCJA 24
zdjęcie ilustracyjne: fot. Sari Montag/flickr.com (Creative Commons)
Gościem Reakcji24 był Hubert Plichta. Odpowiedział na pytania: Jaka jest różnica między rękojmią a reklamacją? Co ze zwrotem towarów kupionych przed zamknięciem sklepów? Czy mamy szanse wygrać z nieuczciwymi operatorami oferującymi nam usługi przez telefon?
Posłuchaj:
Komentarze (2)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~W KAPITALIZMIE 2021-04-09 21:45:41 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Odpowiedz
nie ma żadnych praw kogokolwiek, więc o czym ta dyskusja?
zgłoś do moderacji
~Legnica2021-04-09 12:08:07 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Witam, dzwoniłem do dr OKO w Legnicy ( sieć salonów optycznych)
chciałem zapytać o cenę szkieł progresywnych.
Powiedziano mi, że przez telefon nie udzielają informacji o cenach i muszę przyjść osobiście.
Czy mają prawo nie udzielić informacji o cenie?
Pozdrawiam
Zobacz także