W Urzędzie Miejskim rusza nowy system kolejkowania klientów
W ramach projektu zostały już zamontowane nowoczesne urządzenia w Centrach Obsługi Mieszkańca, Centrum Obsługi Podatnika oraz Wydziale Architektury.
- Za pośrednictwem strony www.bez-kolejki.um.wroc.pl mieszkańcy mają możliwość umówienia wizyty w urzędzie bez konieczności oczekiwania w kolejce - tłumaczy Robert Bednarski z biura Smart City:
W prosty sposób dokonają wyboru sprawy, daty oraz godziny realizacji wniosku. Uproszczony formularz rezerwacji poprowadzi klienta krok po kroku, aby w kilka minut umówić spotkanie z urzędnikiem. Można wybrać jedną z kilku proponowanych dat. Krzysztof Szłapka z wrocławskiego magistratu przypomina, że to nie jest jedyne ułatwienie dla mieszkańców.
Najbliższa pracująca sobota już w ten weekend. Urząd jest otwarty wtedy od godz. 8.00 do 13.00.
Wdrożenie zintegrowanego systemu kolejkowego dotyczy realizacji spraw mieszkańców Wrocławia w zakresie: uprawnień kierowców, rejestracji pojazdów, dowodów osobistych i meldunków, działalności gospodarczej, podatków i opłat, architektury i budownictwa. System pozwoli również na lepsze zarządzanie procesami obsługi ze strony miasta, w tym zarządzania automatami biletowymi.
Nowy system został dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nowoczesne automaty biletowe ułatwią obsługę osobom niedowidzącym, poruszającym się na wózku oraz niesłyszącym. Dodatkowo umożliwią obsługę klientów w języku angielskim i ukraińskim.
Od 14 grudnia 2020 r. system obejmie COM-y i COP w następujących lokalizacjach:
- ul. G. Zapolskiej 4
- pl. Nowy Targ 1-8
- ul. Kotlarska 41.
Docelowo system zostanie wdrożony we wszystkich centrach obsługi Urzędu Miejskiego. Wszystkie umówione wizyty w poprzednim systemie rezerwacji będą zrealizowane.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.