Estakada na al. Karkonoskiej we Wrocławiu? [SONDA, WIDEO]

RW, d | Utworzono: 2020-12-04 11:39 | Zmodyfikowano: 2020-12-04 11:41

Radny Robert Grzechnik poinformował za pośrednictwem twittera o poprawce, którą zgłosił do przyszłorocznego budżetu Wrocławia. Grzechnik proponuje przygotowanie dokumentacji projektowej zakładającej budowę estakady wzdłuż al. Karkonoskiej, na skrzyżowaniu z ul. Zwycięską i Jeździecką.

- Nierozsądna przebudowa ul. Zwycięskiej, gdzie zamiast dwóch pasów w każdą stronę powstało półtora, w połączeniu z przyszłorocznym uruchomieniem linii kolejowej z Wrocławia do Sobótki sprawia, że estakada na skrzyżowaniu al. Karkonoskiej z ul. Zwycięską i Jeździecką jest niezbędna - argumentuje radny.

A my Was pytamy w naszej sondzie o ocenę tego projektu.

Estakada na al. Karkonoskiej to:

Ta sonda już się zakończyła.
Świetny pomysł
68.37%
Niepotrzebna inwestycja
30.26%
Nie mam zdania
1.38%


Komentarze (27)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~kryssel2021-02-07 17:42:20 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
rewitalizacja pociągu jest ok. on tam był zawsze. droga rowerowa do sobótki wzdłóż torów to by była atrakcja. inwestycja perspektywiczna. miasto musi tak budować i to w ielu miejscach. wiele skrzyżowań ostatnimi laty odnowiono ale nic to nie usprawniło. światła i jazdy koluzyjne pozostały.
~KRYSSEK2021-02-07 17:33:25 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
TYLKO TAK. AUTA NIE MOGĄ STAĆ. MUSZĄ BYĆ W RUCHU CIĄGŁYM. ŚWIETLNE SYGN. GENERUJĄ KORKI. WROCŁAW TO MIASTO TAKICH ŚWIATEŁ. TO JEST OBŁĘD. KOMPLETNIE NIE ROZWOJOWE. RONDA SĄ OK. TO JEST SPRAWDZONE. NIE PODLEGA DYSKUSJI. JECHAĆ WOLNIEJ ALE NIE STAĆ. CZAS I EKONOMIA.
~***** ***2020-12-06 22:58:11 z adresu IP: (77.253.xxx.xxx)
nie ważne czy dobry i porąbany jak ten pomysł ale grzecnik znowu chce zaistnieć .
~Ziom2020-12-06 10:58:19 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
A co wtedy z nieprzejezdnym mini rondem na zwycieska oltaszynska??? A pozniej dalej skrzyzowanie kutrzeby parafialna??dalej wszystko bedzie stalo
~Emili2020-12-06 12:35:19 z adresu IP: (77.254.xxx.xxx)
W tej całej dewastacji urbanistyki Wrocławia przez poprzednich prezydentów a teraz Sudryka takie pomysły to jedyne rozwiązania, które mają jeszcze jakikolwiek sens. Skoro mieszkańcy nie mają wpływu na całą tę dewastację i zostali sprowadzeni jedynie do roli zakupu coraz droższych mieszkań, to chociaż niech głosują na nieliczne rozsądne rozwiązania. Ratujmy co się da! a potem bedą wybory, to być może w końcu wrocławianie przestaną wybierać deweloperskich ulubieńców.
~Korek2020-12-05 11:36:43 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Każdy korek na wjeździe, to mniej samochodów w mieście. Pociągi dla dojeżdżających to przyszłość.
~lol2020-12-08 11:34:50 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
tej, korek. To twierdzenie brzmi jak aktywistyczna samochodoza. Idź stąd, nie potrzebujemy w mieście jednostek twojego pokroju, tylko kogoś kto te korki rozładuje.
~Qqq2020-12-04 22:01:57 z adresu IP: (178.36.xxx.xxx)
Ta linia kolejowa niepotrzebna kompletnie. Totalna żenada. Mega drzewa powycinali wzdłuż torów, pusto na osiedlach tam gdzie drzewa były. Przykro patrzeć, kto to zaakceptował to de bil totalny.
~Marek2020-12-06 13:04:47 z adresu IP: (77.254.xxx.xxx)
Te drzewa wyrosły tam, gdzie jest linia kolejowa!! i to jeszcze za Niemców a zabudowa Zwycięskiej itd. została zaplanowana (zdewastowana) za rządów ciągle nam panujących europejskich prezydentów! Wszedzie buduje się najpierw drogi, infrastrukturę a potem osiedla, ale u nas inaczej. Pomysł radnego godny poparcia
~Marcin2020-12-04 19:29:48 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Jak w Dziekanacie - jak Cię wywalą drzwiami to wal oknem aż do skutku ;)
~Marcin 2020-12-04 19:26:56 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
A do tego jeszcze Bardzka i Nowa Buforowa - tam jest ta sama sytuacja a nowa linia kolejowa jest budowana na poziomie ulic dla Aut ( do tego skrzyżowanie Kolejowo-Tramwajowe przez które nie może powstać tramwaj na Jagodno - podobno, bo wniosek o pozwolenie został złożony po wybudowaniu Buforowej, ale to odrębny temat). Można znacznie udrożnić istniejącą infrastrukturę poprzez bezkolizyjne skrzyżowania). Wrocław to nie hiszpańska Malaga i tutaj pogoda nie pozwala jeździć rowerami cały rok). Marcin
~kierowca2020-12-04 15:53:42 z adresu IP: (195.182.xxx.xxx)
Propozycja estakady w ciągu Karkonoskiej jak widać absolutnie nie rozwiąże problemu przestoju na Zwycięskiej. Krzyżówka szlaku kolejowego jest w jednej płaszczyźnie z drogą, więc co usprawni wiadukt?
~Marcin2020-12-04 19:28:37 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Na wizualizacji pociąg jest na estakadzie ;)
~Bar2020-12-04 18:09:00 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Masz na wizualizacji najlepszy typ szkrzyżowania - ruch północ-południe usprawniony, niezakłócony cyklami świateł. Ustępujesz tylko przed wjazdem na rondo i właczasz się do ruchu (jeśli jedziesz z Oltaszyna np.). Brak cykli świateł, więc jak możesz to jedziesz. Cud, miód i orzeszki????
~Pixa2020-12-04 15:43:52 z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Były już takie plany i nic z nich nie bylo. I nie będzie.
~Aria2020-12-04 15:24:48 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jeżdżę tam codziennie, strach pomyslecnco będzie jak zacznie kursować pociąg. Każda inwestycja udrażniająca te okolice jest na wagę złota.
~Ada2020-12-04 15:16:52 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Wybudowanie estakady nie rozwiąże problemów ul. Zwycięskiej. Estakada nie zmieni przepustowości ulicy, która jest dzisiaj osiągnięta w 100%. Dowód: Skręcając z ulicy Karkonoskiej w Zwycięska od strony miasta, nie ma możliwości wjechania w nią. Jest „zapchana” i należy przeczekać światła, żeby po skręcie w ul. Zwycięską móc zjechać z skrzyżowania. Estakada pozwoli na skręcenie z ul. Karkonoskie w ul. Zwycięska więcej aut ale nie zmniejszy ilości aut na niej już znajdujących się. Wyjazd z ulicy Zwycięskiej w kierunku miasta także w magiczny sposób nie ulegnie zmianie. Światła przy ulicy Karkonoskiej/Zwycięskiej ograniczają liczbę aut wjeżdżających do miasta. Likwidacja świateł przeniesie to ograniczenie na następne światła tworząc przed nimi korek. Tym samym auta włączające się do ruchy będą musiały włączyć się w korku do ruchu. Rozwiązanie ul. Zwycięskiej to jest tylko i wyłącznie Wschodnia Obwodnica Miasta. Niestety.
~Ada2020-12-04 15:59:10 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Aria "Skrzyżowania są głównym źródłem korków" - zgadza się, ale jeśli ulica ma jeszcze przepustowość. Zwycięka jej nie ma, już jest osiągnięta w 100%. Jeśli obecnie na ul. Zwycięskiej mamy zdrzak przy zderzaku to gdzie wjądą kolejne auta? Odrobina wyobraźni.... Prezentacje i wizualizacje zawsze wyglądają ładnie.
~kierowca2020-12-04 15:55:46 z adresu IP: (195.182.xxx.xxx)
Jest to oczywiste i w zupełności się z tym zgadzam. Gdzie jest dalsza część obwodnicy wschodniej?????
~Aria2020-12-04 15:23:34 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Oczywiście, że zmieni sytuację, bo to skrzyżowania są głównym źródłem korków. Cały ten kolaborat przeciwko tej inwestycji to bezsensownym bełkotem.
~Joker2020-12-04 14:43:30 z adresu IP: (50.254.xxx.xxx)
Tu nie estakada a skrzyzowanie dwupoziomowe tak jak kiedys ktos proponowal. Miasto jak wszedzie posprzedawalo dzialki pozwolilo budowac przy samej trasie a teraz trudno cokolwiek gdzies wcisnac. Pociag powinnien jechac tunelem, bo jak co godzine jeszcze beda zamykac szlabany to korki na zwycieskiej beda do jagodna.
~Banda w UM2020-12-04 13:08:19 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
W tym mieście potrzeba co najmniej 1000 Grzechników, żeby zobaczyć efekty. Na razie to mamy miasto prywatne na konsulatowej smyczy.
~Zorro2020-12-04 12:35:49 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
W tym mieście możliwe są tylko korki. Większość remontów (jak już są) to i tak nic nie usprawnia, a wręcz przeciwnie, ogranicza ruch. Wrocław to miasto kolesiostwa,deweloperów, impotencji decyzyjnej.. na czele której stoi narcystyczny truteń/wideobloger. Ile to ja już lat słyszę o remontach, obwodnicach itd..... skończmy już z tymi bajkami...
~ewa2020-12-04 12:10:55 z adresu IP: (87.99.xxx.xxx)
Pomysł fajny ale Sutry zaraz zburzy ja tę na pl. społecznym
~Grzesio2020-12-04 11:49:44 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
Dla skręcających w prawo z Karkonoskiej w Zwycięską nic się nie zmieni. Gigantyczny korek do ronda + kolej. Po 15:00 więcej aut skręca właśnie w prawo niż jedzie do centrum.
~xxxx2020-12-04 11:49:31 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
To najrozsądniejszy z pomysłów! Tylko czy obecny prezydent miasta to rozumie? Podobnie powinien wyglądać przejazd na Jagodno (wraz z tramwajem) nad liniami kolejowymi.
~Sla2020-12-04 14:12:06 z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Estakada na Jagodno nad wiaduktem kolejowym? Na bogato, stąd też bardzo mało prawdopodobne.