Dolny Śląsk globalnie. Unijne pieniądze na promocję regionu
fot. Andrzej Owczarek
Planowane są 52 wydarzenia - m.in. misje gospodarcze, spotkania informacyjne oraz kampanie promocyjne. O tym, jakie są cele, mówi Karol Przywara, dyrektor wydziału współpracy z zagranicą:
- Trzeba wyjść z dolnośląskimi produktami w świat - mówi Jerzy Michalak, dyrektor Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej:
Województwo dolnośląskiego na projekt "Going Global" przeznaczy prawie 4 mln zł.
Komentarze (2)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~wrocławianin2020-01-13 18:33:06 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Odpowiedz
$utryk pieniądze na promocję regionu marnuje na stadion, kopaczy i różne inne bzdety.
zgłoś do moderacji
~Wude2020-01-14 05:36:39 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Na szczęście to nie Sutryk odpowiada za region... Mieszkańcy regionu mają więcej oleju w głowie od Wrocławian...