Trzy warianty rozbudowy A4
Wariant pierwszy zakłada budowę jednej jezdni (3 pasy ruchu + pas awaryjny) równolegle do istniejącej A4, następnie przełożenie ruchu na wybudowaną nitkę, rozbiórka starej nawierzchni i budowa drugiej nitki. Wariant drugi to budowa A4 w nowym korytarzu przebiegającym stroną południową od węzła Wrocław Wschód do węzła z istniejącą A4 np. na wysokości Legnicy Wariant trzeci to również budowa w nowym korytarzu przebiegającym stroną południową od węzła Wrocław Wschód do węzła Krzyżowa. Wiceminister nie zdradził, który wariant zostanie zrealizowany.
Wiceminister zaznacza, że: Wszystkie obiekty nad autostradą A4 wybudowano przed 1939 r. Ich okres eksploatacji dobiega końca, dodaje też, że istnieje konieczność likwidacji niektórych istniejących węzłów drogowych.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.