Europejska Stolica Kultury z nową kampanią reklamową
Przeżyjmy to jeszcze raz - mimo, że rok Europejskiej Stolicy Kultury we Wrocławiu za nami, biuro festiwalowe chce utrzymać pozytywny trend i jeszcze mocniej przyciągnąć turystów do Wrocławia. Właśnie ruszyła kampania reklamowa przypominająca o wydarzeniach kulturalnych jakie miały miejsce w stolicy Dolnego Śląska w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Krzysztof Maj, dyrektor biura festiwalowego Impart 2016.
"Głównie kierujemy się w obszary internetu. Pojawiły się także billboardy - wrocławianie dziękujemy! - proszę pamiętać, że byliśmy koalicją miast dla kultury. Chcemy podziękować także w tych miastach, że współtworzyły one i wzbogaciły program"
Kampania reklamowa ma być widoczna przede wszystkim w mediach elektronicznych, ale także na bilbordach, czy w prasie. Europejska Stolica Kultury pojawi się także na reklamach w miastach partnerskich, które wspólnie stworzyły Koalicję Miast - mówi Krzysztof Maj dyrektor biura festiwalowego Impart 2016.
"Pamięć jest ulotna i czasami ktoś wspomina - o faktycznie! jeszcze było to. Chcemy odświeżyć te dobre chwile, które towarzyszyły nam przez poprzedni rok, żeby trochę powspominać co przeżywaliśmy w 2016 roku"
Kampania reklamowa potrwa być może nawet do czerwca.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.