NOWE PRZEJŚCIE ŚWIDNICKIE: Górą czy dołem? Wrocławianie podzieleni
Elżbieta Osowicz |
Utworzono: 2016-02-13 16:31 | Zmodyfikowano: 2016-02-13 16:31

fot. Elżbieta Osowicz
Wrocławianie podzieleni. Oddane do użytku przejście przy skrzyżowaniu Świdnickiej z Kazimierza Wielkiego jednym się podoba inni je krytykują. Wiele osób przyszło specjalnie, żeby zobaczyć, jak wygląda to miejsce po przebudowie.
Większość korzysta z przejścia dla pieszych przez ulicę:
Ci bardziej niecierpliwi, którzy nie chcą czekać na zielone światło, wybierają przejście podziemne. Inni idą tam z ciekawości. Wiele osób zwraca uwagę, że w przejściu podziemnym jest ciemno i pusto:
Na dole ma być w przyszłości księgarnia, ale na razie nie został jeszcze wybrany najemca. Od dziś działa także przystanek tramwajowy Świdnicka.
![]() |
![]() |
Komentarze (7)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Stan2016-03-09 19:26:37 z adresu IP: (83.22.xxx.xxx)
Odpowiedz
Zniszczono ikonę Wrocławia, ta decyzja jest nie wybaczalna!
zgłoś do moderacji
~MMaciej2016-02-15 17:13:00 z adresu IP: (213.238.xxx.xxx)
O ile tylko światła są odpowiednie ustawione, to preferencje w tej kwestii wyglądają tak, że 90% osób wybiera naziemne przejście. Warto zapoznać się z raportami na temat podobnych sytuacji w Warszawie.
~kkk2016-02-13 21:54:40 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
co do nowego przystanku: uważam, ze trend na robienie wiat przystankowych bez ścian bocznych jest idiotyczny. taka wiata nie chroni ani przed wiatrem, ani przed deszczem. Można było zrobić klasyczną, zwłaszcza, że ławka jest tylko z jednej strony tego dziwactwa.
~Wikary2016-02-14 23:19:32 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Na ul.Litomskiej nowa Wiata autobus/przystanek ZUS,u ma ściany boczne chroniące przed wiatrem ... pl. Dominikański oraz Świdnicka = wiaty jak na wygwizdowie ...
Polecam także przyjrzeć się nowym ławką na Dworcu Gł. na peronach ! projektant chyba miał na myśli grę w ''Makao '' a nie praktyczne rozwiązanie dla pasażerów oczekujących na pociąg . Przemienność siedzeń może '' Fajnie '' wygląda w programie '' 3 D '' ale praktyka i jakakolwiek logika ma się nijak ! ponieważ z ławek 20 miejscowych zostało po idiotycznych projektach 8 miejscowe .
Niestety najwidoczniej nikt z żadnych urzędników nie sprawdza pod względem ''Faktycznej Użytkowości '' Panów projektów Architektów 3D '' ...
~krz2016-02-13 23:56:05 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Nie można, bo wymyślili sobie, że wiaty muszą być bardziej odsunięte od barierek oddzielających przystanek od jezdni (ze względów bezpieczeństwa albo w celu łatwiejszego mycia) i przy takim oddaleniu głębsza wiata ze śćianami bocznymi by się już nie zmieściła na peronie. Zresztą i tak tam było ciasno.
~qwe2016-02-13 21:12:15 z adresu IP: (31.1.xxx.xxx)
to co na zdjęciach to mnie przeraża -- "zebra" prowadzi na mało widoczną barierę za którą jest przepaść ... jaki to ma sens ?
~krz2016-02-13 20:54:31 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Tych szklanych barierek prawie w ogóle nie widać, nie nadzieje się ktoś na nie schodząc z przejścia?
Zobacz także