Śląsk Wrocław ma nowego sponsora
Wbrew informacjom prasowym logo sponsora nie znajdzie się na koszulkach wrocławskich piłkarzy. Mistrz Polski z 2012 roku uzgodnił już wszelkie warunki z STS i obie strony w najbliższych godzinach podpiszą kilkumiesięczną umowę. - Może ona zostać przedłużona na innych zasadach na kolejne miesiące. Będzie to zależeć od wyniku sportowego i obopólnego zadowolenia - mówi Radosław Bąk dyrektor marketingu Śląska Wrocław.
Pozyskanie STS jest pierwszym krokiem nowego szefa marketingu Śląska. Od kilku tygodniu Radosław Bąk zmienia strategię klubu dotyczącą zawierania umów sponsorskich. Klub jest teraz otwarty na współpracę nie tylko z wielkimi korporacjami ale też średnimi i mniejszymi firmami przede wszystkim z Dolnego Śląska. - Zachęcamy wszystkie podmioty do współpracy. Śląsk jest klubem nas wszystkich - podkreśla Bąk.
Przypomnijmy bukmacher jest już głównym sponsorem Lecha Poznań, któremu rocznie przekazuje około trzech milionów złotych. Firma prowadzona przez Mateusza Juroszka została także partnerem reprezentacji Polski. Wśród klubów, które STS chciałby wkrótce wspierać, znajdują się również Wisła Kraków oraz Lechia Gdańsk.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.