REAKCJA 24: Ruch drogowy i nieodśnieżone chodniki
Ruch drogowy i nieodśnieżone chodniki - to dziś główne problemy Dolnoślązaków. Te tematy zdominowały Reakcję 24.
Elwira Nowak z Wydziału Inżynierii Miejskiej Wrocławia odpowiedziała na pytanie o organizację ruchu przed mostem Zwierzynieckim w kierunku Sępolna. Jak się okazuje nie jest możliwe utworzenie dwóch pasów dla zmotoryzowanych – zabytkowa przeprawa jest zbyt wąska. Podjęte zostały natomiast konsultacje, w wyniku których wyłączona zostanie sygnalizacja przy wjeździe na most od Wybrzeża Wyspiańskiego, co ma usprawnić ruch kołowy w tym rejonie bez pogorszenia bezpieczeństwa.
Tomasz Stefanicki - oficer pieszy Wrocławia o najczęściej zgłaszanych przez pieszych problemach - zastawione przez samochody chodniki, czas zielonego światła na przejściach, budowa nowych i remont starych chodników
Słuchacz Pan Paweł zgłosił problem ze zjazdem z autostrady A4 na węźle Kostomłoty. Joanna Borkowska rzeczniczka Oddziału we Wrocławiu GDDKiA zapewniła, ze już w ciągu najbliższego kwartału zmieniona zostanie w tym miejscu organizacja ruchu, co wpłynie na udrożnienie zjazdu i poprawę bezpieczeństwa przejazdu.
Barbara Czemerajda z biura prasowego PKP INTECITY wyjaśniła, w jaki sposób można zgłaszać reklamacje związane choćby z opóźnieniem pociągu. Podstawą jest posiadanie biletu na daną trasę i zgłoszenie się osobiste do Centrum Obsługi Klienta INTERCITY w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie i tam wypełnienie odpowiedniego formularza, bądź przesłanie pisemnej reklamacji do przewoźnika. Najprościej zrobić to droga mailową: TUTAJ. Można też skorzystać z infolinii: 19 757. W razie kłopotów podczas podróży, takich, jak np. brak ogrzewania należy skontaktować się z konduktorem.
Dzwońcie, piszcie, zgłaszajcie - załatwiamy Wasze problemy - REAKCJA 24
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.