Amerykański gigant sponsorem piłkarskiego Śląska
Na czas obowiązywania umowy Amazon będzie mógł posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Śląska Wrocław. Logotyp Amazona pojawi się pod numerem meczowym na koszulkach piłkarzy Śląska, a także na materiałach promocyjnych klubu i stronie internetowej. Znajdzie się także na bandach reklamowych w trakcie najbliższego spotkania na Stadionie Miejskim z Lechem Poznań (niedziela 15.30)
"Jesteśmy dumni, że do grona firm wspierających Śląsk dołączył tak renomowany partner. Amazon to jedna z największych spółek na świecie, która dokonała znaczących inwestycji w naszym województwie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie obydwu stronom wyłącznie korzyści" - twierdzi Marek Drabczyk, Wiceprezes WKS Śląsk Wrocław SA.
Podpisana z Amazonem umowa obowiązuje na razie na dwa spotkania. W ostatniej kolejce Śląsk z Amazonem na koszulkach rozgromił Lechię Gdańsk 4:1. "Gorąco wierzę, że to dopiero początek długiej i owocnej współpracy" - dodaje Marek Drabczyk.
Zadowolony ze współpracy jest także Kerry Person, Dyrektor Operacyjny Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej - "Właśnie otworzyliśmy dwa centra logistyczne Amazona we Wrocławiu, w których planujemy zatrudnić na stałe 2500 pracowników i dodatkowo 4000 pracowników sezonowych. To długoterminowa inwestycja. Naszym celem jest aktywne uczestnictwo w życiu naszych społeczności lokalnych, dlatego zamierzamy być zaufanym partnerem tak zasłużonych lokalnych bohaterów jak Śląsk Wrocław".
Kierownik redakcji sportowej Radia Wrocław
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.