Amerykański gigant sponsorem piłkarskiego Śląska

Bartosz Tomczak | Utworzono: 2014-10-27 09:46 | Zmodyfikowano: 2014-10-27 09:54

Na czas obowiązywania umowy Amazon będzie mógł posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Śląska Wrocław. Logotyp Amazona pojawi się pod numerem meczowym na koszulkach piłkarzy Śląska, a także na materiałach promocyjnych klubu i stronie internetowej. Znajdzie się także na bandach reklamowych w trakcie najbliższego spotkania na Stadionie Miejskim z Lechem Poznań (niedziela 15.30)

"Jesteśmy dumni, że do grona firm wspierających Śląsk dołączył tak renomowany partner. Amazon to jedna z największych spółek na świecie, która dokonała znaczących inwestycji w naszym województwie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie obydwu stronom wyłącznie korzyści" - twierdzi Marek Drabczyk, Wiceprezes WKS Śląsk Wrocław SA.

Podpisana z Amazonem umowa obowiązuje na razie na dwa spotkania. W ostatniej kolejce Śląsk z Amazonem na koszulkach rozgromił Lechię Gdańsk 4:1. "Gorąco wierzę, że to dopiero początek długiej i owocnej współpracy" - dodaje Marek Drabczyk.

Zadowolony ze współpracy jest także Kerry Person, Dyrektor Operacyjny Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej - "Właśnie otworzyliśmy dwa centra logistyczne Amazona we Wrocławiu, w których planujemy zatrudnić na stałe 2500 pracowników i dodatkowo 4000 pracowników sezonowych. To długoterminowa inwestycja. Naszym celem jest aktywne uczestnictwo w życiu naszych społeczności lokalnych, dlatego zamierzamy być zaufanym partnerem tak zasłużonych lokalnych bohaterów jak Śląsk Wrocław".

Robert Skrzyński
Robert Skrzyński
Kierownik redakcji sportowej Radia Wrocław
Tylko na dwa mecze, czy może na dłużej? Podpisanie umowy z Amazonem może wydawać się nieco dziwne. Zwłaszcza, że została ona zawarta tylko na dwa mecze. Pewnie bodźcem dla władz firmy był fakt, że jeden z nich (z Lechią) jest pokazywany w ogólnodostępnej telewizji a drugi (z Lechem) to prawdziwy hit jesieni. Śląsk niedawno był sponsorowany przez dwa miesiące przez wrocławski maraton. Teraz umowa z amerykańskim gigantem jest jeszcze krótsza. Można mieć nadzieję, że władzom Amazona, który wchodzi na polski rynek chodzi o przekonanie się, czy ten rodzaj sponsoringu może przynieść korzyści. A jeśli tak się stanie to bez wątpienia liczymy na przedłużenie tej współpracy. Biorąc pod uwagę fakt, że wrocławski klub nadal jest finansowany z pieniędzy miasta - każdy sponsor, nawet jeśli tylko na dwa mecze, jest dla klubu bardzo ważny.


Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.