Chamlety 2013: Najgorsze reklamy
Za nami kolejny finał Chalmetów, konkursu na najgorszą reklamę. Propozycje już czwarty rok z rzędu wysyłali internauci.
- Zwykle jest ich około 400 - wyjaśniał przed ogłoszeniem werdyktu w Radiu Wrocław Michael Fleischer, pomysłodawca konkursu. Coś się zmieniło po poprzednich edycjach? - Tak, reklamy są lepsze technicznie, coraz mniej jest też takich okrutnie głupawych - twierdzi Fleischer:
Jak dodaje, często zdarza się też, że to nie agencje reklamowe odpowiadają za treść reklamy, a ich zleceniodawcy. Dlatego w tym roku konkurs skupił się właśnie na firmach.
Oto tegoroczni zwycięzcy:
Kategoria PRINT - ul Rusałka: "Nie daj się gruchać. Kupuj u swoich"
Kategoria TV - Społeczna Akademia Nauk: reklama z Mariuszem Pudzianowskim
Kategoria REKLAMA SPOŁECZNO-POLITYCZNA: stowarzyszenie Olimpiad Specjalnych: kampania na temat zespołu Downa
Kategoria WEB: Betsson Polska: Szkoła pokera z Joanną Krupą
Kategoria COMMUNICATION DESIGN - Biedronka: kampania "My Polacy tak mamy"
W tej odsłonie Chamletów, przed trudnym wyborem stanie Jury w składzie:
prof. Michael Fleischer / Uniwersytet Wrocławski
prof. Grażyna Habrajska / Uniwersytet Łódzki
prof. Alosza Awdiejew / Uniwersytet Jagielloński
dr Michał Grech / Uniwersytet Wrocławski
Dirk Henkelmann / dyrektor kreatywny agencji dundp www.dundp.com, były dyrektor kreatywny agencji TBWA\ Berlin
oraz niehonorowy członek, mgr Mariusz Wszołek / Uniwersytet Wrocławski
Oto jeszcze kilka innych przykładów z tego roku. Wszystkie produkcje, w tym także filmy znajdziecie TUTAJ
Poniżej kilka propozycji z ubiegłych lat:
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.