Nowa kampania promocyjna regionu
Piotr Kaszuwara |
Utworzono: 2011-09-28 11:09 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
fot. mat. prasowe
Kampania ma przedstawiać naszą małą ojczyznę jako tajemniczą krainę, która turyści powinni odkryć.
- Dolny Śląsk ma być znaną wszędzie marką - mówi Radiu Wrocław Rafał Jurkowlaniec:
Na kampanię przeznaczone zostanie ponad 9 mln zł, a na promocję szlaków turystycznych ponad 2 mln.
Komentarze (1)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~point542011-09-28 19:03:36 z adresu IP: (77.79.xxx.xxx)
Odpowiedz
piękne...po prostu jestem pod "wrażeniem"...ale w sumie skoro Dolny Śląsk ma tajemnice, to logo wpisuje się w tę konwencję...9 mln zł na kampanię...no prostu extra!
zgłoś do moderacji