Wrocław: Miasto ogłasza przetarg na budowę buspasa na Jagodno
GN |
Utworzono: 2022-09-30 14:52 | Zmodyfikowano: 2022-09-30 14:53
zdjęcie archiwalne: fot. RW
Buspas ma przebiegać od skrzyżowania ze Świeradowską do nowej pętli przy Kajdasza, przecinając linię PKP w poziomie.
Nowa trasa autobusowa ma zostać tak przygotowana, by w przyszłości można tam było dodać szyny i trakcję tramwajową.
Wykonawca będzie miał na realizację wszystkich prac dwa lata.
Komentarze (9)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Tusk2022-10-01 12:58:16 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Odpowiedz
Po co wydawać kasę, na komunikacyjny bubel Ja proponuję by Ratusz wyłączył ,część ruchu samochodowego z ulic i przeznaczyć je, tylko dla autobusów Wyjdzie prawie, za darmo A efekt będzie, taki sam ... A zaoszczędzone w ten sposób pieniądze Sutryk by mógł przeznaczyć, na swoje wycieczki po Polsce...
zgłoś do moderacji
~pankracy2022-10-01 12:48:51 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Znowu kolejny, bubel komunikacyjny Sutryka On chyba chce poprawić, jakość Wrocławskich korkow...? Normalny "idiota"...
~Czata2022-10-01 08:08:58 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Kiedy Wrocławski Port Lotniczy będzie skomunikowany z Dworcem PKP tramwajem dwusystemowym
~Exwrocławianin2022-10-01 07:35:44 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Jestem pod wrażeniem tej ogromnej inwestycji.To prawie jak Poznański Szybki Tramwaj. Prezydent powinien to jakoś nazwać medialnie np. Wrocławski Niezwykle Szybki Autobus.
~Kostek 2022-10-01 07:22:16 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
4 buspasy dla autobusu 110.Taka jest nasza koncepcja. Co 20 minut innym buspasem .
~Gość2022-09-30 21:54:13 z adresu IP: (2a00:f41:7069:6843:edeb:x:x:x)
A lemingi w to wierzą - aby dociągnąć tramwaj na Jagodno to trzeba podnieść linię do Sobótki na wiadukt - czyli trzeba wykonać nasyp, konstrukcję i drugi nasyp, w przypadku Bardzkiej można ją "wrzucić" na istniejący nowy obiekt, ale potem zjazd w stronę Sobótki z racji różnicy poziomów zabierze 2 przejazdy (Pawia i Przystankowa) i dopiero na wysokości Grota się wyrówna z istniejącym śladem , co oczywiście logicznie myśląc nakazywałoby podniesienie linii aż do mostu na Ślęzie , żeby górą opędzić ten milion przejazdów łącznie ze Zwycięską. Ponieważ nie ma na to widoków to rozważanie tramwaji na Jagodno i Ołtaszyn jest bezprzedmiotowe. W obecnej sytuacji sieć tramwajową można rozwinąć o Maślice (do okolic N-parku), o Stabłowice od strony nowego szpitala do okolic Lidla, o Psie Pole od Brucknera do największych osiedli, no i może jakieś wydłużenie w stronę Bielan wzdłuż Karkonoskiej. Drugim takim samym problemem jest tor koło Factory .
~wrocławianin2022-09-30 15:38:08 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Tramwaj na Jagodno to jedna z wielu niezrealizowanych wyborczych obietnic Jacka Sutryka. $utryk wstydź się!
~Czata2022-10-01 08:10:43 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Wystarczy uruchomić tramwaj dwusystemowy. Linia kolejowa nie jest tak obciążona , więc byłoby idealne rozwiązanie dla Jagodna - wzorem Karlruhe
~Wroclawianin2022-09-30 15:19:58 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Produkcja samochodowy korkow, idzie pełną parą w Wrocławiu I znowu, przejazd kolejowy... I korkow będzie, znowu kolej winna... ?
Zobacz także