Akcja "Explore Wałbrzych" z każdym rokiem osiąga coraz lepsze wyniki
- Chodziło nam o to, aby turyści odwiedzający Zamek Książ nie wyjeżdżali po zwiedzaniu z miasta, a kierowali się do jego kolejnych atrakcji. W efekcie, w ciągu ostatnich 4 lat, udało się potroić liczbę sprzedanych biletów łączonych - mówi dyrektor Starej Kopalni, Jan Jędrasik.
Bilety "Explore Wałbrzych" pozwalają zwiedzić Zamek Książ, Palmiarnię, Starą Kopalnię i Muzeum Porcelany. Kupienie biletu łączonego przynosi oszczędność, a jednocześnie pozwala na wykorzystanie go w ciągu roku. Jak wskazują gospodarze wałbrzyskich atrakcji, dzięki współpracy coraz częściej bilety łączone są sprzedawane w mniej znanych obiektach stanowiąc sporą część sprzedaży. Mówi Jacek Drejer, dyrektor Muzeum Porcelany:
W początkowej fazie akcji, w roku 2016 sprzedawano około 2 tysięcy takich biletów. Gdy w 2018 r. poszerzono projekt o Muzeum Porcelany i Starą Kopalnię sprzedaż wzrosła do ponad 5,5 tysiąca. Obecnie sprzedawanych jest ponad 6600 biletów łączonych rocznie.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.