Finał konkursu KGHM
Uczniowie wykonali 57 tysięcy zadań, spędzili ponad 2 tysiące godzin w miedziowym wszechświecie. To finał kosmicznej przygody KGHM. Mowa o grze edukacyjnej projektu "Kompetentni w branży", w którą przez ostatnie miesiące grali uczniowie szkół patronackich. Zainteresowanie taką formą zdobywania wiedzy bardzo spodobało się uczestnikom.
- Konkurs polegał na odpowiadaniu na pytania, podawane przez organizatorów, za które można było zdobyć punkty. -Co czwartek pojawiały się kolejne nowe zadania. - było to naprawdę super przeżycie. Nauczyłem się wielu rzeczy, pomimo tego że znalem poszczególne etapy wydobycia, pozwoliło mi to zrozumieć niektóre procesy:
Najlepsi gracze zostali nagrodzeni. Pierwsze miejsce za udział w wirtualnej grze otrzymał Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Legnicy, drugie Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach. Zwycięzcy mieli możliwość w nagrodę sterować dronami i przejechać się samochodem elektrycznym. Magdalena Wróbel – dyrektor naczelna ds. zarządzania zasobami ludzkimi tłumaczy, że była to odpowiedź na pandemię.
- Dość inteligentnie zrobiony sposób przekazywania wiedzy o KGHM, o tym jak wygląda proces produkcyjny. Mówimy tutaj o grywalizacji czyli zupełnie nowej formule współpracy z uczniami, to była taka odpowiedź na pandemię, nie mieliśmy kontaktu z uczniami, a tego bardzo pragnęliśmy, a młodzież lubi gry. Ta wirtualna podróż razem z nimi nas do siebie zbliżyła:
W grze edukacyjnej Kompetentni w branży wzięło udział ponad 650 uczniów z Zagłębia Miedziowego. Projekt został zrealizowany pod patronatem Ministerstwa Edukacji i Nauki.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.