KGHM stworzył grę edukacyjną dla uczniów szkół patronackich
KGHM zabiera uczniów w miedziowy kosmos. Koncern w ramach programu "Kompetentni w Branży" stworzył grę edukacyjną dla uczniów ze szkół technicznych i branżowych objętych patronatem w Zagłębiu Miedziowym.
- Na wirtualnej platformie przez kilkanaście kolejnych tygodni uczniowie będą wykonywać misje, rywalizować, zdobywać nagrody, a przy tym niezbędną wiedzę, by w przyszłości móc zasilić szeregi KGHM - mówi Arleta Chorąży dyrektor departamentu efektywności zawodowej pracowników:
- Wszystko to w atrakcyjnej formie. Gry online. Przewodnikiem będzie Miedźka. Uczniowie będą odwiedzać osiem planet, na których będą zakładali bazy realizując zadania. Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili tę platformę, mnie urzekł szczególnie jeden komentarz: "świetna gra, koks". Nie wiem co to znaczy, ale chyba dobrze.
Na platformie co tydzień pojawiają się kolejne zadania do wykonania, dotyczące między innymi produkcji miedzi, górniczo-hutniczych tradycji, czy też ekologicznych działań podejmowanych przez spółkę. Co tydzień czekają na nich nowe wyzwania, a na każdym etapie towarzyszy im, stworzona na potrzeby gry, rudowłosa Miedźka. Jak wyjaśnia dyrektor Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie, Paweł Korzeń to właśnie ta nowoczesna forma przyciąga uczniów:
- Przemysł ciężki może być niezwykle atrakcyjny dla ucznia poprzez wprowadzanie trendu gamifikacji. To co uczniowie bardzo lubią. Nasze szkoły nie są w stanie stworzyć tak atrakcyjnych narzędzi do zdobywania wiedzy nie tylko zawodowej, ale też ogólnej.
Gra jest dedykowana tylko dla uczniów szkół patronackich KGHM.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.