Drogowcy "łatają" S3. Tak wyglądają prace na brakującym odcinku [FOTO]

| Utworzono: 2020-10-19 09:39 | Zmodyfikowano: 2020-10-19 09:42
Drogowcy "łatają" S3. Tak wyglądają prace na brakującym odcinku [FOTO] - fot. GDDKiA
fot. GDDKiA

Na 14-kilometrowym odcinku S3 między Kaźmierzowem, a Lubinem Północ trwają roboty i układana jest nowa nawierzchnia jezdni. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad informuje, że w zeszłym tygodniu ułożono łącznie ponad 65 tysięcy metrów kwadratowych warstwy ścieralnej na tym odcinku.

Wykonawca planuje do końca roku udostępnić kierowcom co najmniej jedną jezdnię trasy głównej, pomiędzy węzłami Lubin Północ a Polkowice.

Tak wyglądają prace na tym odcinku:






 


Komentarze (5)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Maciej2020-10-19 16:25:37 z adresu IP: (165.225.xxx.xxx)
Z co ze Wschodnią Obwodnicą Wrocławia?? Budują ją czy nie?? Ile lat mam czekać??!!
~Gazda2020-11-02 18:46:33 z adresu IP: (89.67.xxx.xxx)
Teraz to poczekasz .
~melot2020-10-19 11:41:58 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Efekt umów PO-wskiego ministra - jakie odszkodowanie zapłaci Polsce Salini i jego powiązany z podwykonawca Pribex . Warszawa, 22.12.2014 (ISBnews) - Konsorcjum firm Salini Polska, Salini Impregilo, Todini Costruzioni Generali oraz PRI-B Export-Pribex podpisało z wrocławskim oddziałem GDDKiA umowę na prawie 14,5-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S3 od węzła Kaźmierzów do węzła Lubin Północ. Wartość zadania to ok. 561 mln zł brutto, podała Dyrekcja.
~melot2020-10-19 11:50:07 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
 pierwszym wykonawcą odcinka S3 Lubin -Polkowice było konsorcjum firm, które nie wywiązywało się ze swoich zobowiązań, więc GDDKiA odstąpiła od umowy. Obecny wykonawca ma dwanaście miesięcy na dokończenie robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (poza sezonem zimowym, od 23 grudnia do 15 marca). Roboty mają się zakończyć w drugim kwartale przyszłego roku.
~melot2020-10-19 11:46:00 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Włosi podobnie budowali terminal gazowy w Świnoujściu, gdzie co raz zatrzymywali jego budowę i żądali dodatkowych milionów przewlekając jego budowę o kilka lat. Do tego betonowa konstrukcja we włoskim wykonaniu okazała się popękana !